image/jpeg;;;photo - 3.1.jpg

Temelji našega posla

Dokaz uspeha je dejstvo, da ima več kot pol stoletja po ustanovitvi, Amway po svetu že več kot 3.000.000 Nosilcev Amwayevega posla. Podjetje še nikoli ni bilo tako močno.

  • image/jpeg;;;photo - 3.2.jpgOdnosi
  • image/jpeg;;;2.jpgDržavljanstvo
  • image/jpeg;;;3.jpgPoslovna priložnost
  • image/jpeg;;;4.jpgDružina blagovnih znamk

Odnosi

image/jpeg;;;www_1.jpg

Odnosi

Amway je zgrajen na načelu odnosov, ki so se začneli s partnerstvom med ustanoviteljima. Odnosi, ki obstajajo med družinama ustanoviteljev, zaposlenimi in Nosilci Amayevega posla, so jedro našega podjetja. Močni in zanesljivi odnosi so tudi ključni element modela Amwayevega posla, saj strankam nudijo pomembno prednost: izjemno priročnost in najboljšo možno podporo, ki temelji na osebnih pogovorih. Nosilci Amwayevega posla se osebno posvetijo vsaki stranki posebej. Zaradi poglobljenega znanja o izdelkih in osredotočenosti na potrebe kupcev lahko vedno poskrbijo za vsako stranko posebej, bodisi z vidika izdelkov ali začetka Amwayevega posla.

Državljanstvo

image/jpeg;;;www_7.jpg

Družbena odgovornost

Priznavamo osebno vrednost vsakega posameznika. Amway s tem prevzema družbeno odgovornost. Verjamemo v našo odgovornost, da ravnamo kot dobri državljani v skupnostih, kjer živimo in delamo. Naši zaposleni in poslovni partnerji po vsem svetu so aktivno predani svojemu delu in s tem pomagajo vplivati na spremembe.
Amwayeva kampanja za otroke ONE BY ONE™, ki poteka od leta 2003, je od začetka do danes zbrala že več kot 141 milijonov evrov. V Evropi je Amway partner UNICEF-a od leta 2001. Amwayevi zaposleni in distributerji so pomagali zbrati okrog 6 milijonov evrov v podporo UNICEF-ovim projektom.

Poslovna priložnost

image/png;;;SL.png

Poslovna priložnost

Amway zagovarja svobodo in svobodno podjetništvo. Amwayeva poslovna priložnost vsem ponuja možnost izgradnje lastnega neodvisnega posla in uspeha na podlagi lastnih ambicij. Amway podpira svoje nosilce posla v obliki poštenega sistema nadomestil in odličnih družin izdelkov visoke kakovosti. Amway Academy ponuja tečaje e-učenja, spletne predstavitve in osebne tečaje usposabljanja. V letu 2010 je Amway Academy podelila več kot 3,000 certifikatov v Evropi.

Kliknite tukaj in se registrirajte kot Nosilec Amwayevega posla.

Družina blagovnih znamk

image/jpeg;;;logos.jpg

Družina blagovnih znamk

Dobro počutje, lepota in nega doma spadajo v našo paleto kakovostnih izdelkov. Blagovne znamke, kot so NUTRILITE™, ARTISTRY™ ali AMWAY HOME™ prispevajo k osebnemu dobremu počutju in zadovoljstvu strank in so temeljne blagovne znamke, na podlagi katerih Nosilci posla zgradijo svoj Amwayev posel.

Za več informacij o blagovnih znamkah kliknite tukaj.