Video vadnice

Oglejte si zdaj

Odkrijte Amwayevo spletno stran

Več o spletni strani

Imate vprašanja?

Poiščite odgovore

Prikaži več Pokaži manj

Raziščite Amwayevo spletno stran

Izvedite, kako vam Amwayeva spletna stran pomaga do učinkovitejšega upravljanja vašega posla.

Registrirajte se zdaj

.

Prijava na novo spletno stran

Kako se prijaviti, katere podatke uporabiti in kaj storiti, če ste jih pozabili.

Oddaja in vračilo naročila

Odkrijte, kako vam naročanje Amwayevih izdelkov prek spleta zagotavlja večjo izbiro in nadzor kot kdaj koli prej.

Registrirajte se kot Stalni kupec plus

Vse, kar morate vedeti, ko se na spletu registrirate kot Stalni kupec plus. 

Pomagajte stranki skozi postopek registracije

Seznanite se s postopkom registracije, da boste lahko bodočim strankam pomagali. 

Prikaži več Pokaži manj

.

.

Registracija/prijava

Kako se uporabniki spletne strani, ki so se registrirali pred 6. septembrom 2021, prijavijo na novo spletno stran?

Za prijavo na novo spletno stran preprosto vnesejo obstoječe (staro) uporabniško ime in geslo.

Ali moram obdržati svoj stari ID za prijavo/uporabniško ime?
ZA UPORABNIKE, KI SO SE REGISTRIRALI PRED 6. SEPTEMBROM 2021


DA, če ste se pri Amwayu registrirali pred 6. septembrom 2021, boste te podatke za prijavo potrebovali za prijavo na novo spletno stran. Poleg tega smo v postopku posodabljanja naših spletnih strani in poslovnih aplikacij – ter uvajanja nove tehnologije po vsem svetu. Če imate mednarodni posel, boste morali za države in aplikacije, ki še niso posodobljene, uporabljati svoje prejšnje podatke za prijavo na Amwayevo spletno stran. Ko bo Amwayev ID v celoti uveden, vam bo ta nova digitalna identiteta omogočala dostop do vseh Amwayevih aplikacij po vsem svetu.
 

Kako naj se potencialni NAP-i/Stalni kupci plus prijavijo na novo spletno stran?

Najprej se morajo registrirati kot Stalni kupec plus ali stranka in se nato prijaviti s pomočjo svojih novih podatkov za prijavo   (e-poštni naslov in geslo za Amwayev ID).
 

Kaj naj naredim, če pozabim svoj Amwayev ID (uporabniško ime)?

Če poznate svoj e-poštni naslov za stik:
1. Kliknite Prijava.
2. Kliknite možnost Pozabljen Amwayev ID.
3. Vnesite svojo številko NAP-a, nato kliknite Nadaljuj.
4. Vnesite e-poštni naslov za stik, nato pa kliknite Nadaljuj.
5. Pojdite v svoj e-poštni račun in poiščite e-sporočilo od Amwaya, ki vsebuje opomnik o vašem Amwayevem ID. 
6. Kliknite Prijava v moj račun in se prijavite s svojim pridobljenim Amwayevim ID.

Če se ne spomnite svojega e-poštnega naslova za stik, vendar poznate svojo PIN številko (samo za NAP-e in Stalne kupce plus):
1. Kliknite Prijava.
2. Kliknite možnost Pozabljen Amwayev ID.
3. Vnesite svojo številko računa NAP-a, nato kliknite Nadaljuj.
4. Kliknite Ne vem, kateri je moj e-naslov za stik.
5. Vnesite svojo PIN številko, nato kliknite Nadaljuj.
6. Vaš Amwayev ID je prikazan na zaslonu, kliknite VPIS in se vpišite z uporabo pridobljenega Amwayevega ID-ja.
Na voljo imate 5 poskusov vnosa pravilne PIN številke. Po petem neuspešnem poskusu vam priporočamo, da pokličete Amway. 
 

Kaj naj kot Stalni kupec plus ali Nosilec Amwayevega posla (NAP) naredim, če pozabim svoje geslo?

Svoje geslo lahko preprosto spremenite na spletni strani. Postopek za to se razlikuje glede na to, kdaj ste se registrirali pri Amwayu: 
Če ste se registrirali pred 6. septembrom 2021 in boste uporabili PIN številko za spreminjanje gesla:
1. Obiščite Amwayevo spletno stran in kliknite Prijava.
2. Kliknite možnost Pozabljeno geslo.
3. Vnesite svoj Amwayev ID/uporabniško ime, nato kliknite NADALJUJ. (Če ste se registrirali pred 6. septembrom 2021, je vaš Amwayev ID/uporabniško ime še vedno stara poverilnica.)
4. Izberite možnost Uporabi PIN računa, vnesite PIN številko, nato pa kliknite Nadaljuj.
5. Vnesite svoje novo geslo, ga potrdite, nato pa kliknite POŠLJI.
OPOMBA: Če vaš e-poštni naslov ni povezan z vašim računom, bo EDINA možnost vnos PIN številke.
Če ste se registrirali pred 6. septembrom 2021 in boste uporabili e-poštni naslov za spreminjanje gesla:
1. Obiščite Amwayevo spletno stran in kliknite Prijava.
2. Kliknite možnost Pozabljeno geslo.
3. Vnesite svoje uporabniško ime, nato kliknite NADALJUJ. (Če ste se registrirali pred 6. septembrom 2021, je vaš Amwayev ID/uporabniško ime še vedno stara poverilnica.)
4. Izberite možnost »Pošljite e-poštno sporočilo na«, nato pa kliknite Nadaljuj.
Zdaj boste videli potrditveno okno s 6 praznimi polji. TEGA OKNA NE ZAPIRAJTE! Na e-poštni naslov, ki je povezan z vašim Amwayevim računom, vam bomo poslali e-sporočilo s 6-mestno kodo.
5. Pojdite v svoj e-poštni račun in poiščite Amwayevo e-sporočilo. KOPIRAJTE 6-MESTNO KODO.
6. V potrditveno okno vnesite 6-mestno kodo in kliknite POTRDI.
7. Vnesite svoje novo geslo, ga potrdite, nato pa kliknite PONASTAVI GESLO.
Če ste se registrirali po 6. septembru 2021 in boste uporabili Amwayev ID za spreminjanje gesla:
1. Obiščite Amwayevo spletno stran in kliknite Prijava.
2. Kliknite možnost Pozabljeno geslo.
3. Vnesite svoj Amwayev ID (e-poštni naslov), nato kliknite POŠLJI.
Zdaj boste videli potrditveno okno s 6 praznimi polji. TEGA OKNA NE ZAPIRAJTE! Na vaš e-poštni naslov vam bomo poslali e-sporočilo s 6-mestno kodo.
4. Pojdite v svoj e-poštni račun in poiščite Amwayevo e-sporočilo. KOPIRAJTE 6-MESTNO KODO.
5. V potrditveno okno vnesite 6-mestno kodo in kliknite POTRDI.
6. Vnesite svoje novo geslo, ga potrdite, nato pa kliknite PONASTAVI GESLO.
Ko vnesete in potrdite novo geslo, boste videli sporočilo, ki potrjuje spremembo. Nato se lahko na spletno stran prijavite s svojim Amwayevim ID-jem/uporabniškim imenom in novim geslom.  

Kaj naj kot stranka naredim, če pozabim svoje geslo?

Svoje geslo lahko preprosto spremenite na spletni strani. Postopek za to se razlikuje glede na to, kdaj ste se registrirali pri Amwayu: 
Stranke, registrirane pred 6. septembrom 2021, ki bodo uporabile e-poštni naslov za spreminjanje gesla:
1. Obiščite Amwayevo spletno stran in kliknite Prijava.
2. Kliknite možnost Pozabljeno geslo.
3. Vnesite svoje uporabniško ime, nato kliknite NADALJUJ. (Ker ste se registrirali pred 6. septembrom 2021, je vaš Amwayev ID/uporabniško ime še vedno stara poverilnica.)
4. Izberite možnost »Pošljite e-poštno sporočilo na«, nato pa kliknite Nadaljuj.
Zdaj boste videli potrditveno okno s 6 praznimi polji. TEGA OKNA NE ZAPIRAJTE! 
Na e-poštni naslov, ki je povezan z vašim Amwayevim računom, vam bomo poslali e-sporočilo s 6-mestno kodo.
5. Pojdite v svoj e-poštni račun in poiščite Amwayevo e-sporočilo. Kopirajte 6-mestno kodo.
6. V potrditveno okno vnesite 6-mestno kodo in kliknite POTRDI.
7. Vnesite svoje novo geslo, ga potrdite, nato pa kliknite PONASTAVI GESLO.
Stranke, registrirane po 6. septembru 2021, ki bodo uporabile Amwayev ID za spreminjanje gesla:
1. Obiščite Amwayevo spletno stran in kliknite Prijava.
2. Kliknite možnost Pozabljeno geslo.
3. Vnesite svoj Amwayev ID (e-poštni naslov), nato kliknite POŠLJI.
Zdaj boste videli potrditveno okno s 6 praznimi polji. TEGA OKNA NE ZAPIRAJTE! 
Na vaš e-poštni naslov vam bomo poslali e-sporočilo s 6-mestno kodo.
4. Pojdite v svoj e-poštni račun in poiščite Amwayevo e-sporočilo. Kopirajte 6-mestno kodo.
5. V potrditveno okno vnesite 6-mestno kodo in kliknite POTRDI.
6. Vnesite svoje novo geslo, ga potrdite, nato pa kliknite PONASTAVI GESLO.

Ko vnesete in potrdite novo geslo, boste videli sporočilo, ki potrjuje spremembo. Nato se lahko vpišete s svojim Amwayevim ID-jem/uporabniškim imenom in novim geslom.

Kaj sta nova globalna Amwayeva identiteta in Amwayev ID?

Kmalu bo vsakemu uporabniku omogočena prijava z enim samim uporabniškim imenom in geslom v VSE Amwayeve digitalne aplikacije po vsem svetu. Pri prijavi na novo spletno stran je polje uporabniškega imena preimenovano v »Amwayev ID«. Uporabniki, ki so se registrirali pred 6. septembrom 2021, morajo vnesti svoje staro uporabniško ime, medtem ko uporabniki, ki so se registrirali na novi spletni strani, uporabijo e-poštni naslov. Po prehodu na novo globalno identiteto, ki je načrtovana za III. fazo, bodo vsi uporabniki vnesli svoj edinstven e-poštni naslov kot Amwayev ID in ustvarili geslo s strožjimi zahtevami. 

Zakaj uporabniki, ki so se registrirali pred 6. septembrom 2021, ne uporabljajo novih podatkov za prijavo (Amwayev ID) in funkcionalnosti globalne identitete?

Ker želimo trenutnim uporabnikom omogočiti seznanitev z novo spletno stranjo in zmanjšati morebitne prekinitve njihovega poslovanja, bo prehod na novi Amwayev ID in funkcionalnost globalne identitete dokončan med III. fazo. Ob uvedbi nove spletne strani se bodo trenutni uporabniki na stran lahko prijavili z enakimi podatki za prijavo kot prej.

Kako se lahko registriram kot Stalni kupec plus (SK+)?

1. Na Amwayevi domači strani kliknite Registracija. 
2. Kliknite Registrirajte se kot Stalni kupec plus. 
3. V spletni obrazec vnesite svoje podatke. 
4. Ustvarite geslo.
5. Potrdite svoj e-poštni naslov s 6-mestno kodo, ki smo vam jo poslali v e-sporočilu.
6. Na spletu podpišite pogodbo z e-podpisom. 
Če registracijskega postopka ne dokončate v 30 dneh, bo vaša vloga samodejno izbrisana. 
Opomba: Če registrirana stranka želi svoj račun nadgraditi v račun Stalni kupec plus, lahko to stori prek spleta in se ji za to ni treba znova registrirati kot Stalni kupec plus.

Kako lahko iz Stalnega kupca plus postanem Nosilec Amwayevega posla (NAP)?

Če želite postati NAP, je za to na voljo nespleten postopek. Amwayu morate poslati izpolnjen Obrazec za spremembo statusa s priloženimi obveznimi dokumenti (seznam se razlikuje glede na državo), ki so potrebni za nadgradnjo. Obrazec za spremembo statusa je na voljo na spletni strani v razdelku Poslovne informacije > Knjižnica.
Amwayev oddelek za vnos podatkov preveri vse prejete dokumente in, če so bili pravilno prejeti, spremeni vrsto računa iz Stalnega kupca plus v NAP-a v Amwayevem sistemu. Če Stalni kupec plus ni predložil vseh potrebnih informacij ali dokumentov, ga bomo obvestili, naj pošlje manjkajoče podatke.
Novi NAP si lahko svoj novi status ogleda v LOS mapi na nadzorni plošči Core Plus.
 

Kako se lahko registriram kot stranka?

Kot stranka se lahko registrirate na dva načina:
- Na domači strani:
1. Kliknite gumb Registracija v zgornjem desnem kotu. 
2. Izberite Registrirajte se kot stranka. 
3. Vnesite svoje podatke v spletni obrazec in upoštevajte korake, da ustvarite svoj račun.


-Med zaključkom nakupa:
1. Dodajte izbrane izdelke v košarico in nadaljujte na blagajno. 
2. Med postopkom zaključka nakupa boste vprašani, ali se želite registrirati kot stranka. Potrdite to možnost, da si ustvarite račun. 
 

Kako lahko iz registrirane stranke postanem Stalni kupec plus ali NAP?

Stranka mora svoj račun najprej nadgraditi v Stalnega kupca plus s pomočjo spletnega postopka: 
1. Prijavite se, odprite Moj račun in se pomaknite navzdol. 
2. Na levi strani poiščite razdelek »Začnite Amwayev posel« in kliknite Registrirajte se zdaj, nato pa upoštevajte navodila.

Kako lahko registriram večkratni posel?

Če imate Amwayev ID: 
1. Na Amwayevi domači strani kliknite Registracija. 
2. Kliknite Registrirajte se kot Stalni kupec plus. 
3. Ko vnašate svoje podatke v spletni obrazec, prejmete opozorilo, da se vaš e-poštni naslov ujema z Amwayevim ID-jem v sistemu. 
4. Odkljukajte možnost Nastavljam večkratni posel in navedite svojo prvotno številko NAP-a in eno od tržišč, kjer že imate registriran Amwayev posel. 
5. Prejeli boste potrditveno e-sporočilo, ki zahteva potrditev. 
6. Pojdite v svoj e-poštni račun in kliknite povezavo v e-sporočilu, ki vam ga je poslal Amway. Povezava vas bo preusmerila nazaj na registracijski obrazec. 
7. Dokončajte registracijo. Mednarodni sponzor je samodejno izbran. 
Če še nimate Amwayevega ID-ja: 
1. Na Amwayevi domači strani kliknite Registracija. 
2. Kliknite Registrirajte se kot Stalni kupec plus. 
3. V spletni obrazec vnesite svoje podatke. 
4. Odkljukajte možnost Nastavljam večkratni posel in navedite svojo prvotno številko NAP-a in državo, v kateri ste registrirali prvi Amwayev posel. 
5. Dokončajte registracijski postopek. Mednarodni sponzor (večkratni posel) je samodejno izbran. Prejeli boste potrditveno e-sporočilo, ki zahteva potrditev. 
6. Pojdite v svoj e-poštni račun in kliknite povezavo v e-sporočilu, ki vam ga je poslal Amway. Ta vas bo preusmerila na spletno stran z Amwayevim ID-jem. 
7. Svoj Amwayev ID ustvarite tako, da vnesete novo geslo.

Naročila

Kako lahko naročim Amwayeve izdelke?

1. Kot gost
Če ste novi pri Amwayu in si ne želite ustvariti Amwayevega računa, poiščite želene izdelke na Amwayevi spletni strani (www.amway.si) in jih dodajte v nakupovalno košarico. Dokončajte postopek nakupa kot gost, pri čemer boste plačali polno maloprodajno ceno.
2. Kot registrirana stranka
Za pridobitev posebnih ugodnosti in plačilo cene za registrirane stranke (12 % popusta na polno maloprodajno ceno) se morate registrirati kot Amwayeva stranka (na domači strani prek povezave Registracija ali na blagajni).
3. Kot Stalni kupec plus ali Nosilec Amwayevega posla
Če želite Amwayeve izdelke nakupovati po posebni ceni za NAP-e (20 % popusta na polno maloprodajno ceno), se morate najprej registrirati kot Stalni kupec plus. Nato se lahko odločite za gradnjo posla z Amwayem in svoj račun spremenite/nadgradite v NAP-a. 
Kot Stalni kupec plus ali NAP boste lahko ustvarili mrežo strank in NAP-ov/Stalnih kupcev plus ter izkoristili prednosti na podlagi njihovih nakupov in nakupov Amwayevih izdelkov za vašo osebno in poslovno uporabo, pri čemer boste plačali ceno za NAP-e.
 

Ali lahko načrtujem svoja naročila in jih shranim?

Da, to lahko naredite, če ste registrirani pri Amwayu! Razvili smo orodje Seznam želja, s katerim lahko izberete in spremljate izdelke, ki jih morda želite kupiti. Obvesti vas tudi, če kakšen od izbranih izdelkov ni na voljo. Svoj seznam želja lahko delite na družbenih omrežjih.

Nisem registriran/-a pri Amwayu. Kako lahko vrnem izdelek in prejmem povračilo kupnine?

1. Poiščite e-sporočilo s potrditvijo naročila, ki ste ga prejeli po dokončanju naročila – ta vključuje obrazec za vračilo.
2. Obrazec za vračilo natisnite in ga ročno izpolnite.
3. Priložite ga izdelkom, ki jih želite vrniti.
4. Paket pošljite na naslov, ki je naveden na obrazcu za vračilo. Ko izdelke prejmemo in vračilo obdelamo, bomo izdali povračilo kupnine prek načina plačila, ki ste ga uporabili za naročanje.

Krmarjenje po spletni strani

Na strani ne najdem informacij, ki jih potrebujem. Kaj naj naredim?

Za dostop do vseh informacij na spletni strani se morate prijaviti v svoj račun. Če kljub temu še vedno potrebujete pomoč pri iskanju informacij, uporabite funkcijo za iskanje na vrhu domače strani.

Kje lahko najdem posebne ponudbe in promocijske popuste?

Za ogled posebnih ponudb in promocijskih popustov se morate na spletni strani prijaviti v svoj račun Stalnega kupca plus, NAP-a ali Registrirane stranke. Nato kliknite gumb POSEBNE PONUDBE v zgornjem delu domače strani, kjer lahko vidite najnovejše ponudbe.
 

Kako lahko stopim v stik z oddelkom za stike s strankami?

Na Amwayev oddelek za stike s strankami se lahko obrnete na dva načina: 
E-pošta: amway_slovenia@amway.com
Telefon: 01/584 4100

Možnosti dostave in sledenje pošiljk

Kam lahko prejmem svoje naročilo?

Lahko ga pošljemo na vaš izbrani naslov (domači, službeni itd. – toda ne v poštni predal).

Ali se lahko država/regija dostave razlikuje od države/regije nakupa?

Ne. Država/regija dostave mora biti vedno enaka državi/regiji, v kateri je bil nakup opravljen.

Kako dolgo bo trajalo, da moja pošiljka prispe?

Dostava na dom GLS – Naročanje skozi ves dan – Čas dostave 2– 3 delovne dni
POŠTA Slovenije – Naročanje skozi ves dan – Čas dostave 2– 3 delovne dni
P.S. Vaše naročilo bo izročeno našemu skladišču v obdelavo, takoj ko je naročilo plačano in potrjeno. 
Ko prejmete potrditev naročila, lahko upoštevate zgoraj navedene čase dostave.

Koliko plačam za storitev dostave?

Oglejte si informacije »Stroški dostave« na strani Možnosti dostave in plačila.

Kdaj lahko sledim svojemu naročilu? 

Ko je vaše naročilo odposlano iz našega skladišča, lahko s pomočjo Track & Trace vidite, da je prevoznik prejel elektronsko sporočilo.

Kako deluje sledenje paketu? 

V pregledu zgodovine naročil lahko poiščete svoje številke za sledenje. Če kliknete na številko paketa, boste preusmerjeni na prevoznikovo stran za sledenje. Tam boste dobili vpogled v najnovejše stanje. Ko po e-pošti prejmete potrdilo o odpremi naročila, bo to vsebovalo tudi število paketov in neposredno povezavo do prevoznikove strani za sledenje.

Ali lahko spremenim potek dostave paketov?

Potek dostave lahko spremenite tako, da pokličete oddelek za stike s strankami ali pišete na naslov amway_slovenia@amway.com in zahtevate spremembo. Spremenite lahko predlagani datum ali naslov dostave.

Kakšen je postopek dostave na dom?

Če ste izbrali dostavo na dom, vam bomo ob odpremi vašega naročila iz našega skladišča poslali e-sporočilo s potrditvijo, da je bilo vaše naročilo odposlano.
To bo vključevalo tudi številko za sledenje s povezavo do spletne strani prevoznika. Prevoznik pa vam bo poslal sporočilo SMS ali e-sporočilo, da vas obvesti o dostavi.

Kaj je postopek »dostave do prevzemnega mesta«?

Dostavo do prevzemnega mesta je mogoče izbrati pri postopku zaključka nakupa. Po izbiri naslova za dostavo lahko izberete možnost dostave do prevzemnega mesta. Pri vnašanju poštne številke so prikazana razpoložljiva prevzemna mesta. Vaše naročilo bo na prevzemnih mestih hranjeno 5 koledarskih dni, preden bo vrnjeno v naše skladišče.

Ali lahko sledim svojemu naročilu?

Da, lahko. Za nadaljnje podrobnosti in opise glejte Pogosta vprašanja v razdelku »Možnosti dostave in sledenje pošiljk«.

Ali lahko iz svojega naročila odstranim izdelke?

Da, dokler ne potrdite svojega naročila, lahko v svojo košarico dodajate in iz nje odstranjujete izdelke.

Ali lahko svoje naročilo prekličem?

Če je vaše naročilo preverjeno in potrjeno, se za nadaljnji nasvet o tem, kako ravnati v primeru preklica, obrnite na lokalni oddelek za stike s strankami.

Kaj naj storim, če prejmem poškodovan izdelek, nepopolno naročilo (manjkajoč izdelek) ali dodaten izdelek?

Na žalost lahko med prevozom pride do poškodb izdelkov in paketov. Da bo mogoče pravilno ukrepati, prosimo, upoštevajte naslednje, kar je lahko zelo v pomoč pri obravnavi te težave pri lokalnem prevozniku:
– Če je na škatli vidna poškodba, to zabeležite v dokumentu/ročni napravi, ko podpisujete prejem paketa. 
– Upoštevajte, da je v primeru nepoškodovanosti izdelkov poškodba na kartonski škatli zelo neprijetna zadeva, vendar je to eden od namenov kartonske škatle, in sicer, da ščiti poslane izdelke.
– Želo uporabno je, da jasno slikate kartonsko škatlo in sliko vključite v komunikacijo z lokalnim oddelkom za stike s strankami.
– Če je izdelek poškodovan, v komunikacijo dodajte sliko, ki vključuje vsebino škatle, tako da imamo jasen vpogled v to, v kakšnem stanju je bila vsebina ob prejemu. Tudi to lahko vključite v e-sporočilo, ki ga pošljete oddelku za stike s strankami.
– Vaše obvestilo mora biti poslano pravočasno, zato svoje ugotovitve sporočite oddelku za stike s strankami v roku 7 koledarskih dni.

Ali je treba za vračilo izdelkov plačati stroške?

Da, standardne poštne stroške morate plačati vi. Amway povrne poštne stroške za vračila z "pravico do odstopa" in "zakonsko predpisano garancijo”.

Kako lahko izvedem vračilo?

Vračanje naročila je preprosto
1. Vpišite se v svoj račun in odprite Virtualna pisarna.
2. Pojdite na stran Zgodovina naročil v okviru računa prek razdelka Naročila.
3. Poiščite naročilo, ki ga želite vrniti, in kliknite povezavo Podrobnosti poleg njega.
4. Kliknite možnost Vračilo in upoštevajte navodila.

Kje lahko najdem svoj račun/potrdilo o plačilu?

Računi so priloženi vašim e-poštnim sporočilom za potrditev dostave. Prek možnosti »Podrobnosti«, ki se nahaja poleg posameznega naročila in do katere lahko dostopate prek zavihka »Virtualna pisarna«, pa lahko prenesete tudi račune v obliki PDF. Ne pozabite, da je razdelek »Virtualna pisarna« na voljo po prijavi na spletno stran.

Kaj se zgodi, če se na koncu odločim izdelek obdržati?

Če se odločite izdelek obdržati, prekličite vračilo na zavihku »Informacije o vračilu«. Vračila lahko najdete na zavihku »Naročila« in »Vračila«. 

Kdaj prejmem povračilo kupnine za svoje vračilo?

Ko prevozniku izročite paket, traja približno 2–3 delovne dni, da doseže zbirno točko za pakete. Vrnjeni paketi so dvakrat tedensko poslani v Amwayevo skladišče.
V tem postopku lahko pričakujete vračilo kupnine v obdobju od 12 do 14 delovnih dni. 
Upoštevajte: Vračila, ki so prejeta in obdelana pred 26. dnem v mesecu, bodo vključena v pregled nagrad za trenutni mesec. 
Po tem dnevu bodo prilagoditve vključene v naslednji mesec.