Postopek, ki ga je treba upoštevati pri vračanju izdelkov

Kako ste kupili izdelke, ki jih želite vrniti? 

NAP-i in registrirane stranke, ki ste izdelke kupili neposredno od Amwaya, upoštevajte postopek, ki je opisan v nadaljevanju. Če ste izdelke kupili od drugega NAP-a, se obrnite neposredno na to osebo, ki bo uredila vračilo za vas.

Postopek za NAP-e in registrirane stranke

Če želite izpolniti zahtevo za vračilo, morate biti prijavljeni v svoj račun in odpreti »Virtualna pisarna – Naročila – Zgodovina naročil v okviru računa«, nato izberite naročilo (Podrobnosti) in začnite postopek za vračilo, tako da pritisnete gumb »Vračilo«. Upoštevajte navodila v meniju, da boste uspešno zaprli svojo zahtevo. Prejeli boste povratno e-pošto s potrditvijo, v kateri bodo navodila za pošiljanje paketa Amwayu.

1 Vpišite se.

2  Pojdite v »Virtualna pisarna – Naročila – Zgodovina naročil v okviru računa«.

3 Izberite naročilo (kliknite »Podrobnosti«), ki ga želite vrniti.

4 Pritisnite gumb »Vračilo«.

5 Upoštevajte navodila v meniju, da boste uspešno zaprli svojo zahtevo.

6 V svojem nabiralniku poiščite nadaljnja navodila.

Paket vedno pošljite z referenčno številko za vračilo. Dogovorite se za prevzem paketa (kot je opisano v povratni e-pošti s potrditvijo) oz. pošiljko oddajte na lokalni pošti in spravite številko za sledenje ter račun za poštnino. Ko Amway prejme paket, se izdelki in dokumenti preverijo glede popolnosti in dejanske pravilnosti v skladu s pravili za vračanje izdelkov (v nadaljevanju). V primeru upravičenosti se povrnejo stroški nakupa ali pošlje nadomestni izdelek.

Ta postopek velja le, če so NAP-i ali stranke izdelke kupili neposredno od Amwaya. Stranke, ki so izdelke kupile od NAP-ov, se morajo obrniti na NAP-a glede postopka vračila.

Splošna pravila za vračanje izdelkov

Stanje izdelka:
Vračilo bo odobreno samo za tiste izdelke, ki:
  • imajo napako,
  • so bili dostavljeni v poškodovanem stanju, česar ni bilo mogoče ugotoviti neposredno v času dostave,
  • so jih NAP-i ali stranke vrnili na podlagi jamstva za zadovoljstvo v posameznem primeru.

Vračilo za poškodovane izdelke ali izdelke, ki niso primerni za ponovno prodajo zaradi neprimerne shrambe in/ali uporabe, ne bo odobreno in ti izdelki bodo vrnjeni.

Poštnina: če se dogovorite za prevzem, so vračila brezplačna. Zahteve za vračilo: bodo samodejno izbrisane, če izdelkov Amwayu ne boste poslali nazaj v roku 3 mesecev.
Poravnava računa: vrnjeni znesek se vrne neposredno v skladu z izbrano metodo vračila. Vračila v okviru posebnih ponudb/kompletov: Komplete in posebne ponudbe lahko vrnete samo v celoti.