Registrirajte se kot stranka zdaj in prejmite 12% popust na vse izdelke in prihranite 5 EUR ob svojem prvem naročilu*

*Na voljo za prvo naročilo novih registriranih strank v vrednosti nad 50 EUR (vkl. z DDV), oddano v 5 dneh po registraciji. Na voljo od 1.12.2021 do 31.01.2022.

Ustvarite si Amwayevo ponavljajoče naročilo!

Prihranite čas in denar - Odkljukajte nakup najbolj priljubljenih izdelkov s svojega seznama opravkov

Prihranite čas in denar - Odkljukajte nakup najbolj priljubljenih izdelkov s svojega seznama opravkov

Ne morete živeti brez dnevnega odmerka izbranih izdelkov Nutrilite™? Zdaj lahko svoje najljubše izdelke prejemate redno, brez nepotrebnega ponovnega naročanja.

Amwayevo ponavljajoče naročilo je naša brezplačna storitev*, ki je na voljo izključno registriranim strankam. Vaša edinstvena priložnost za dostavo izbranih izdelkov Nutrilite, ki so vam všeč, pred vaša vrata – točno takrat, ko jih potrebujete.

PRIVLAČNI PRIHRANKI

Prihranite 5 % pri vsaki dostavi vašega ponavljajočega naročila, že od samega začetka.

VEČ PREDNOSTI

  • Enkrat ustvarite ponavljajoče naročilo in prihranite čas za druge stvari
  • Izberite poljuben dan za dostavo med 1. in 25. v mesecu
  • Brez skritih stroškov*, kadar koli ga lahko preprosto spremenite ali prekličete

*Lahko veljajo standardni stroški dostave.

IZBIRAJTE MED TEMI IZDELKI

Katere izdelke Nutrilite lahko prejmete v okviru Amwayevega ponavljajočega naročila? Raziščite trenutni izbor vitaminov in prehranskih dopolnil Nutrilite, ki so vključeni – vsi so visokokakovostni in zelo učinkoviti. Za vsakodnevno vitaminsko poživitev, zdrav življenjski slog in okrepljen imunski sistem.

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako nastavim ponavljajoče naročilo?

Ponavljajoče naročilo lahko ustvarite povsem preprosto.
Če se želite prijaviti na Amwayeva ponavljajoča naročila, morate biti registrirana stranka. Najprej se prijavite v svoj Amwayev račun. V svoji zgodovini naročil boste našli obrazec za ponavljajoča naročila.

  • 1. korak: Poiščite tiste izdelke, ki so vam všeč in so vključeni v ponudbo, nato pa jih dodajte v ponavljajoče naročilo.
    Zapomnite si: Le izbrani izdelki so na voljo v okviru te storitve!  
  • 2. korak: Nastavite svoj osebni urnik za dostavo.
    Izberite začetni datum in datum za pošiljanje, ki vam najbolj ustrezata. Izberite poljuben dan med 1. in 25. v mesecu. Izberete lahko tudi pogostost pošiljanja.
  • 3. korak: Izberite želeni način dostave.
    Izbirate lahko med svojim domačim naslovom in prevzemnim mestom.
  • 4. korak: Izberite način plačila.
    Izberite kreditno kartico. Zapomnite si: Znesek bo zaračunan šele na dan naročila.
  • 5. korak: Potrdite svoje podatke in oddajte ponavljajoče naročilo.
    Končano! Zdaj pa počakajte na svoje najljubše izdelke, ki bodo prispeli na izbrani datum.

Kdaj se moje ponavljajoče naročilo zaključi in ali ga lahko začasno prekinem že prej?

Za vaše Amwayevo ponavljajoče naročilo ni vnaprej nastavljeno, kdaj se zaključi. Vendar pa ga lahko kadar koli spremenite ali trajno oz. začasno deaktivirate. Prijavite se v svoj račun, pojdite v podrobnosti naročila ali na stran Ponavljajoča naročila, kjer lahko spremenite nastavitve za svoje ponavljajoče naročilo.

Kje lahko spremenim svoje naročilo?

Svoja ponavljajoča naročila lahko kadar koli spremenite. Prijavite se v svoj račun in pojdite na stran Ponavljajoča naročila, izberite ponavljajoče naročilo, ki ga želite urediti, s klikom na »Informacije o naročilu« in kliknite možnost »uredi« poleg urnika, naslova ali plačila. Stranke imajo prav tako možnost, da uredijo seznam izdelkov.

Kako lahko spremenim svoj naslov za dostavo za Amwayevo ponavljajoče naročilo?

Prijavite se v svoj profil. Svoj naslov za dostavo lahko spremenite v možnosti »Moji naslovi« v razdelku Moj račun. Upoštevajte, da se ta naslov ne bo samodejno upošteval za vaša ponavljajoča naročila. Potem ko naslov dodate v svoj profil, ga boste morali izbrati tudi na strani za nastavitev ponavljajočih naročil.

Ali lahko vrnem izdelek, ki sem ga prejel v okviru ponavljajočega naročila?

Da, vsak izdelek lahko vrnete v skladu s standardnim postopkom vračila.

Kakšni dostavni intervali so na voljo?

Izbirate lahko med mesečno dostavo, dostavo na vsaka 2 meseca ali vsake 3 mesece.

Zakaj so vključeni samo izdelki Nutrilite™?

Izbrani izdelki Nutrilite se uporabljajo vsak dan in zato predstavljajo logično izbiro za Amwayevo ponavljajoče naročilo. Prav tako pa lahko zlahka ocenite, kdaj je te izdelke treba zamenjati.  V prihodnje bomo morda vključili tudi druge priljubljene izdelke, ki so primerni za redno dostavo.

Na koga se lahko obrnem, če imam dodatna vprašanja o Amwayevem ponavljajočem naročilu?

Pošljite e-pošto na amway_slovenia@amway.com.

Kaj se zgodi, če v času pošiljanja kakšen izdelek ni na voljo?

Ko nastavljate ponavljajoče naročilo, lahko izberete, ali želite, da je naročilo odposlano, kljub temu da kakšen od izdelkov v času izvedbe naročila začasno ni na voljo.
Če ne izberete te možnosti in najmanj en izdelek ni na voljo, naročilo ne bo izvedeno in ponavljajoče naročilo bo nastavljeno kot neaktivno. Ponavljajoče naročilo lahko kadar koli ponovno aktivirate.
Če želite vedeti, kdaj je izdelek spet na zalogi, se lahko naročite na obvestilo na strani izdelka, in nato nadaljujete ponavljajoče naročilo, pri čemer lahko spremenite celo datum naslednjega naročila.

Če je izdelek iz mojega ponavljajočega naročila vključen v posebno ponudbo, ali bo ta veljala tudi zame?

Da, avtomatsko se bo upoštevala kakršna koli posebna ponudba, ki velja v času izvedbe ponavljajočega naročila.