Možnosti plačila in dostave

Amwayeve izdelke lahko naročite kadar koli. Izberite možnost plačila in dostave, ki vam najbolj ustreza. 

Amwayeve izdelke lahko naročite kadar koli. Izberite možnost plačila in dostave, ki vam najbolj ustreza. 

Možnosti plačila

Bančno nakazilo

Nakazilo lahko opravite prek spletne banke ali na pošti oziroma banki. 

Kreditna kartica

Plačilo bo izvedeno s kreditno kartico, registrirano na Amwayevi spletni strani. Svoje dodane kreditne kartice upravljajte v razdelku »Moje kreditne kartice«.

PayPal

PayPal je spletni plačilni sistem, ki deluje kot posrednik med posameznikom in spletnimi trgovinami. Če še nimate PayPal računa in želite uporabiti ta način plačila, obiščite spletno mesto www.paypal.com in ustvarite osebni PayPal račun.


Možnosti dostave

Amway ponuja različne možnosti dostave. Optimizirajte svoje stroške z izbiro prave možnosti za velikost in lokacijo svojega naročila. Razpoložljive možnosti vključujejo naslednje:

Dostava na dom

V razdelku Moji naslovi določite svoj domači in drugi naslov po izbiri. Pri oddajanju naročila ga lahko neposredno izberete.

Prevozniki
GLS
POŠTA SLOVENIJE (na voljo do 30. avgusta 2023)

Izkoristite BREZPLAČNO DOSTAVO
Brezplačno dostavo lahko prejmete za posamezna in kolektivna naročila v vrednosti nad 69,00 EUR za vsa naročila, ne glede na način plačila ali vrsto naročila*. Za registrirane stranke je brezplačna dostava na voljo za naročila nad 49 EUR. Minimalni znesek za brezplačno dostavo za goste je odstranjen.

                              *Pri naročilu s plačilom po povzetju, znesek katerega je višji od minimalnega zneska za brezplačno dostavo, boste morali vseeno plačati pristojbino za storitev v višini 5,50 EUR.

Strošek dostave
3.80 EUR (vkl. DDV)

                                 *Za naročila s plačilom po povzetju pod 69,00 EUR (vkl. DDV) - 9.30 EUR

                                 *Za naročila s plačilom po povzetju nad 69,00 EUR (vkl. DDV) - 5.50 EUR

Čas dostave
V roku 2-3 delovnih dni od datuma oddaje naročila
 


Pogosto zastavljena vprašanja

Ali se lahko država/regija dostave razlikuje od države/regije nakupa?

Ne. Država/regija dostave mora biti vedno enaka državi/regiji, v kateri je bil nakup opravljen.

Koliko plačam za storitev dostave?

Oglejte si informacije »Stroški dostave« na strani Možnosti dostave in plačila.

Ali lahko iz svojega naročila odstranim izdelke?

Da, dokler ne potrdite svojega naročila, lahko v svojo košarico dodajate in iz nje odstranjujete izdelke.

Ali lahko svoje naročilo prekličem?

Če je vaše naročilo preverjeno in potrjeno, se za nadaljnji nasvet o tem, kako ravnati v primeru preklica, obrnite na lokalni oddelek za stike s strankami.

Kaj naj storim, če prejmem poškodovan izdelek, nepopolno naročilo (manjkajoč izdelek) ali dodaten izdelek?

Na žalost lahko med prevozom pride do poškodb izdelkov in paketov. Da bo mogoče pravilno ukrepati, prosimo, upoštevajte naslednje, kar je lahko zelo v pomoč pri obravnavi te težave pri lokalnem prevozniku:
– Če je na škatli vidna poškodba, to zabeležite v dokumentu/ročni napravi, ko podpisujete prejem paketa. 
– Upoštevajte, da je v primeru nepoškodovanosti izdelkov poškodba na kartonski škatli zelo neprijetna zadeva, vendar je to eden od namenov kartonske škatle, in sicer, da ščiti poslane izdelke.
– Želo uporabno je, da jasno slikate kartonsko škatlo in sliko vključite v komunikacijo z lokalnim oddelkom za stike s strankami.
– Če je izdelek poškodovan, v komunikacijo dodajte sliko, ki vključuje vsebino škatle, tako da imamo jasen vpogled v to, v kakšnem stanju je bila vsebina ob prejemu. Tudi to lahko vključite v e-sporočilo, ki ga pošljete oddelku za stike s strankami.
– Vaše obvestilo mora biti poslano pravočasno, zato svoje ugotovitve sporočite oddelku za stike s strankami v roku 7 koledarskih dni.

Kje lahko najdem svoj račun/potrdilo o plačilu?

Računi so priloženi vašim e-poštnim sporočilom za potrditev dostave. Prek možnosti »Podrobnosti«, ki se nahaja poleg posameznega naročila in do katere lahko dostopate prek zavihka »Virtualna pisarna«, pa lahko prenesete tudi račune v obliki PDF. Ne pozabite, da je razdelek »Virtualna pisarna« na voljo po prijavi na spletno stran.

Kaj se zgodi, če se na koncu odločim izdelek obdržati?

Če se odločite izdelek obdržati, prekličite vračilo na zavihku »Informacije o vračilu«. Vračila lahko najdete na zavihku »Naročila« in »Vračila«. 

Kam lahko prejmem svoje naročilo?

Lahko ga pošljemo na vaš izbrani naslov (domači, službeni itd. – toda ne v poštni predal).

Ali se lahko država/regija dostave razlikuje od države/regije nakupa?

Ne. Država/regija dostave mora biti vedno enaka državi/regiji, v kateri je bil nakup opravljen.

Kako dolgo bo trajalo, da moja pošiljka prispe?

Dostava na dom GLS – Naročanje skozi ves dan – Čas dostave 2– 3 delovne dni
POŠTA Slovenije – Naročanje skozi ves dan – Čas dostave 2– 3 delovne dni
P.S. Vaše naročilo bo izročeno našemu skladišču v obdelavo, takoj ko je naročilo plačano in potrjeno. 
Ko prejmete potrditev naročila, lahko upoštevate zgoraj navedene čase dostave.

Koliko plačam za storitev dostave?

Oglejte si informacije »Stroški dostave« na strani Možnosti dostave in plačila.

Ali lahko spremenim potek dostave paketov?

Potek dostave lahko spremenite tako, da pokličete oddelek za stike s strankami ali pišete na naslov amway_slovenia@amway.com in zahtevate spremembo. Spremenite lahko predlagani datum ali naslov dostave.

Kakšen je postopek dostave na dom?

Če ste izbrali dostavo na dom, vam bomo ob odpremi vašega naročila iz našega skladišča poslali e-sporočilo s potrditvijo, da je bilo vaše naročilo odposlano.
To bo vključevalo tudi številko za sledenje s povezavo do spletne strani prevoznika. Prevoznik pa vam bo poslal sporočilo SMS ali e-sporočilo, da vas obvesti o dostavi.

Kaj je postopek »dostave do prevzemnega mesta«?

Dostavo do prevzemnega mesta je mogoče izbrati pri postopku zaključka nakupa. Po izbiri naslova za dostavo lahko izberete možnost dostave do prevzemnega mesta. Pri vnašanju poštne številke so prikazana razpoložljiva prevzemna mesta. Vaše naročilo bo na prevzemnih mestih hranjeno 5 koledarskih dni, preden bo vrnjeno v naše skladišče.

Kako se izračunajo stroški dostave za moja ponavljajoča naročila?

Strošek dostave se izračuna glede na vrednost naročila pred morebitnimi upoštevanimi posebnimi ponudbami, popusti in kuponi. Če v času oddaje naročila veljajo posebne ponudbe z brezplačno dostavo, bodo upoštevane pri vašem ponavljajočem naročilu. Več informacij o stroških dostave najdete na strani Možnosti plačila in dostave.

Kdaj lahko sledim svojemu naročilu? 

Ko je vaše naročilo odposlano iz našega skladišča, lahko s pomočjo Track & Trace vidite, da je prevoznik prejel elektronsko sporočilo.

Kako deluje sledenje paketu? 

V pregledu zgodovine naročil lahko poiščete svoje številke za sledenje. Če kliknete na številko paketa, boste preusmerjeni na prevoznikovo stran za sledenje. Tam boste dobili vpogled v najnovejše stanje. Ko po e-pošti prejmete potrdilo o odpremi naročila, bo to vsebovalo tudi število paketov in neposredno povezavo do prevoznikove strani za sledenje.

Ali lahko sledim svojemu naročilu?

Da, lahko. Za nadaljnje podrobnosti in opise glejte Pogosta vprašanja v razdelku »Možnosti dostave in sledenje pošiljk«.

Kaj naj storim, če prejmem poškodovan izdelek, nepopolno naročilo (manjkajoč izdelek) ali dodaten izdelek?

Na žalost lahko med prevozom pride do poškodb izdelkov in paketov. Da bo mogoče pravilno ukrepati, prosimo, upoštevajte naslednje, kar je lahko zelo v pomoč pri obravnavi te težave pri lokalnem prevozniku:
– Če je na škatli vidna poškodba, to zabeležite v dokumentu/ročni napravi, ko podpisujete prejem paketa. 
– Upoštevajte, da je v primeru nepoškodovanosti izdelkov poškodba na kartonski škatli zelo neprijetna zadeva, vendar je to eden od namenov kartonske škatle, in sicer, da ščiti poslane izdelke.
– Želo uporabno je, da jasno slikate kartonsko škatlo in sliko vključite v komunikacijo z lokalnim oddelkom za stike s strankami.
– Če je izdelek poškodovan, v komunikacijo dodajte sliko, ki vključuje vsebino škatle, tako da imamo jasen vpogled v to, v kakšnem stanju je bila vsebina ob prejemu. Tudi to lahko vključite v e-sporočilo, ki ga pošljete oddelku za stike s strankami.
– Vaše obvestilo mora biti poslano pravočasno, zato svoje ugotovitve sporočite oddelku za stike s strankami v roku 7 koledarskih dni.

Ali je treba za vračilo izdelkov plačati stroške?

Da, standardne poštne stroške morate plačati vi. Amway povrne poštne stroške za vračila z "pravico do odstopa" in "zakonsko predpisano garancijo”.

Kako lahko izvedem vračilo?

Vračanje naročila je preprosto
1. Vpišite se v svoj račun in odprite Virtualna pisarna.
2. Pojdite na stran Zgodovina naročil v okviru računa prek razdelka Naročila.
3. Poiščite naročilo, ki ga želite vrniti, in kliknite povezavo Podrobnosti poleg njega.
4. Kliknite možnost Vračilo in upoštevajte navodila.

Kje lahko najdem svoj račun/potrdilo o plačilu?

Računi so priloženi vašim e-poštnim sporočilom za potrditev dostave. Prek možnosti »Podrobnosti«, ki se nahaja poleg posameznega naročila in do katere lahko dostopate prek zavihka »Virtualna pisarna«, pa lahko prenesete tudi račune v obliki PDF. Ne pozabite, da je razdelek »Virtualna pisarna« na voljo po prijavi na spletno stran.

Kaj se zgodi, če se na koncu odločim izdelek obdržati?

Če se odločite izdelek obdržati, prekličite vračilo na zavihku »Informacije o vračilu«. Vračila lahko najdete na zavihku »Naročila« in »Vračila«. 

Kdaj prejmem povračilo kupnine za svoje vračilo?

Ko prevozniku izročite paket, traja približno 2–3 delovne dni, da doseže zbirno točko za pakete. Vrnjeni paketi so dvakrat tedensko poslani v Amwayevo skladišče.
V tem postopku lahko pričakujete vračilo kupnine v obdobju od 12 do 14 delovnih dni. 
Upoštevajte: Vračila, ki so prejeta in obdelana pred 26. dnem v mesecu, bodo vključena v pregled nagrad za trenutni mesec. 
Po tem dnevu bodo prilagoditve vključene v naslednji mesec.